امروز ۳ دی ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وظیفه مسئولان شعب بانک ها تعامل هرچه بیشتر با مشتریان است

به گزارش اقتصاد ایران و روسیه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ مقدم بیرانوند ضمن تقدیر از زحمات تمامی همکاران در سال گذشته با بیان دغدغه‌های اصلی مقام عالی بانک، نقش تک تک همکاران در جهت نیل به اهداف تعیین شده را اساسی خواند.

در جلسه مذکور ضمن تبیین و تشریح اهداف ابلاغی و تاکید بر دستیابی هر چه بهتر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود افزود: جذب تخصیص منابع و وصول مطالبات معوق سه وظیفه اصلی تمامی همکاران است و انتظار می‌رود که همه همکاران در راه دستیابی به این اهداف همچون گذشته تلاش مضاعف داشته باشند.

بیرانوند از تمامی رؤسای ادارات امور شعب و شعب مستقل تهران خواست که با تشکیل تیم‌های منسجم بازاریابی، وصول مطالبات و بسیج همه امکانات، اقدامات لازم در خصوص جذب منابع و همچنین وصول مطالبات را به کار گیرند تا بستر لازم برای اعطای تسهیلات با رعایت همه موارد بهداشت اعتباری به صاحبان کسب و کار ایجاد شود.

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران وظیفه شرعی و قانونی هریک از مدیران را حفظ و صیانت از بیت المال برشمرد و بر رعایت بهداشت اعتباری و نظارت صحیح بر مصارف تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تعامل گسترده با اقشار مختلف پرداخت و عنوان کرد وظیفه ذاتی روسا و مسئولان شعب تعامل هرچه بیشتر و ارتباط موثرتر با مشتریان است.

در این جلسه رؤسای ادارات امورشعب و شعب مستقل مسائل و نظرات خود را مطرح کردند و رهنمود‌های لازم ارائه شد.

گفتنی است درپایان جلسه مقدم بیرانوند ضمن تقدیر از رؤسای برتر ادارات امورشعب و شعب مستقل، از خدمات و اقدامات ارزنده آقایان حبیبی و جلالی رؤسای پیشین شعبه مستقل فردوسی قدردانی و لوح بازنشستگی به ایشان اهدا کرد.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی