جایگزینی-بایدن-از-جمهوری-خواهان

جمهوری خواهان برای جایگزینی بایدن آماده شوند

نیکی هیلی:

جمهوری خواهان برای جایگزینی بایدن آماده شوند

نیکی هیلی: حزب دمکرات آمریکا پس از شکست جو بایدن در مناظره، یک نامزد جوان‌تر برای ریاست‌جمهوری را جایگزین می‌کند و جمهوری‌خواهان باید برای این کار آماده باشند.

خانم هیلی که در رقابت برای نامزدی حزب جمهوری خواه از دونالد ترامپ شکست خورد، روز شنبه در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال گفت که نمایش رئیس جمهور 81 ساله در جریان رویارویی تلویزیونی خود با ترامپ در آتلانتا در روز پنجشنبه “تکان دهنده” بود.

“آنچه دیدیم این بود که ترامپ قوی است، اما من حتی فکر نمی‌کنم این مهم باشد، زیرا بایدن به‌طور شگفت‌انگیزی مناسب نیست؛ او رشته افکار خود را از دست داد، به طوری که حتی نمی‌توانست موضوعاتی را که باید درباره آن صحبت کند، درک کند”.

نماینده سابق ایالات متحده در سازمان ملل و فرماندار سابق سازمان ملل، گفت: عملکرد رئیس جمهور ایالات متحده نشان دهنده ضعف بود و “دشمنان ما تازه دیدند که از هم اکنون تا 20 ژانویه فرصت دارند تا هر کاری که می خواهند انجام دهند.”

از زمان مناظره، گزارش هایی مبنی بر اینکه برخی از کمک کنندگان دموکرات اصرار دارند که بایدن به عنوان نامزد حزب برای انتخابات 5 نوامبر کنار گذاشته شود، منتشر شد.

خانم هیلی که سیاستمدار جمهوری‌خواه است، پیش‌بینی کرد که دموکرات‌ها «در این مورد هوشمندانه عمل خواهند کرد. وی گفت: «اکنون زمان آمادگی برای جمهوری‌خواهان است زیرا اگر به جو بایدن اجازه دهند به عنوان نامزد ادامه دهد، هیچ راهی وجود ندارد که یک حزب دموکرات باقی بماند.”

تبلیغات