امروز ۴ آذر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رویداد برند کارفرمایی با حمایت بانک تجارت برگزار می‌شود

به گزارش پایروس به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، اولین دوره رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار است.

با هدف بررسی چالش‌ها، الزامات و فرصت‌های سازمان‌ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و

واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تاثیرگذار کسب‌وکاری کشور در حوزه منابع

انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار می‌شود.

این رویداد تلاش می‌کند مدیران مرتبط با برند کارفرمایی در کسب‌ و کارهای مختلف ایرانی از جمله اکوسیستم نوآوری

کشور را گرد هم آورده و شرایطی را فراهم کند که بهترین‌ها و موثرترین تجربه‌ها به اشتراک گذاشته شود.

مخاطبان رویداد برند کارفرمایی بنیان‌ گذاران، مدیران عامل، مدیران و کارشناسان ارشد کسب‌وکاری، مدیران منابع

انسانی، مدیران برند، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و علاقمندان مرتبط به حوزه فرهنگ سازمانی، برند کارفرمایی،

منابع انسانی، ارتباطات درون و برون‌سازمانی و… خواهند بود که می‌خواهند آخرین روندها و فرصت‌ها و چالش‌های این حوزه را رصد و از دیدگاه‌های کارشناسان و صاحب‌نظران مطلع شوند.

این رویداد نیم‌ روزه همراه با پنل‌ها، ارائه‌ها، محتواهای متنوع و شبکه‌سازی و گپ‌ و گفت‌های کسب‌ و کاری برگزار خواهد شد.

از جمله موضوعات و محورهایی که در آن، مورد بررسی قرار می‌گیرد می‌توان به موارد از جمله بایدهای رقابت سالم

کسب‌وکاری در حوزه منابع انسانی، مهاجرت و چالش‌‌های مدیران منابع انسانی، اکوسیستم نوآوری و شکل‌گیری یک

فرهنگ جدید سازمانی، برند کارفرمایی در زمانه بحران، نسل زد، پادفرهنگ و چالش‌های فراکسب‌وکاری اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند از طریق این لینک در سایت ایوند ثبت‌نام کنند.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی