سریال “نون خ” الگوی موفق کمدی سازی برای تلویزیون و جذب مخاطب.
تا به اینجا ، پخش فصل چهارم مجموعه طنز “نون خ”موفق نشان داده و استقبال مردم از آن، بار دیگر مخاطبان را به پای جعبه ی جادویی باز گرداننده است.
به گزارش پایگاه خبری ایران و روسیه ، موفقیت “نون خ”را می توان در پارامتر های مختلفی جستجو کرد، از کارگردانی سعید آقاخانی هنرمند با سابقه و کاربلد تا تهیه کنندگی مهدی فرجی با کارنامه ای مملو از سریال های پر مخاطب در پی سال ها مدیریت شبکه اول سیما.اما آنچه از همه مهم تر است، توجه سازندگان “نون خ”به فرهنگ اصیل ایرانی است.فرهنگی که خانواده و فامیل و جغرافیای منطقه ای در آن حرف اول را میزند و باعث همزاد پنداری مخاطبان با “نون خ”و شخصیت های آن میشود.
تلویزیون برای جبران شکاف این سالهای مردم با آن، بیش ازپیش نیازمند مجموعه هایی مانند “نون خ” است و چه کاری بهتر از طنز برای این روزهای مردم می توان در نظر گرفت، مردمی که در فشار اقتصادی ناشی از تحریم های آمریکا و باج خواهی کشور های غربی بیشتر از گذشته به نشاط و سرگرمی و امید نیاز دارند.امری که در ابتدای سال با “نون خ” آغاز شده و نباید پس از آن به پایان برسد.