امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پایان اولین روز بررسی بودجه ۱۴۰۳ در مجلس

عضو هیات علمی دانشگاه شریف با بیان اینکه ناترازی بودجه ای، سایر بخش‌های اقتصاد را ناتراز می‌کند، اظهار کرد: به چیزی از جنس تغییر پارادایم نیاز داریم.

اولین روز و سومین جلسه مجلس برای بررسی بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری پایروس؛ به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صبح امروز یکشنبه بررسی جزییات بخش اول لایحه بودجه سال آینده در بخش درآمدی را شروع کردند و تا ابتدای تبصره ۶ را مورد بررسی قرار دادند.

جلسه بعدی مجلس برای ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه فردا (دوشنبه) تشکیل می شود.

مصوبه کمیسیون تلفیق درباره بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳

با پایان جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی جزییات بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳، مجلس در هفته جاری وارد بررسی جزئیات بودجه خواهد شد.

با اتمام جلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در هفته گذشته، مهلت سه روزه ثبت پیشنهادات نمایندگان در سامانه قانون در مورد گزارش کمیسیون تلفیق امروز به اتمام می رسد. احتمالا مجلس از فردا (یکشنبه) وارد بررسی بخش اول جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ خواهد شد.

متن کامل مصوبه کمیسیون تلفیق درباره بخش اول بودجه ١۴۰۳ البته امسال روند بررسی لایحه بودجه با توجه به قانون اصلاح مواد (۱۸۰) و (۱۸۲) قانون آیین­‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تغییر کرده است؛

بدین شکل که ابتدا کلیات بخش اول لایحه بودجه شامل ماده­ واحده مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور، سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمدها و واگذاری دارایی­‌های سرمایه­‌ای و مالی و اجزای اصلی آنها، ترازهای عملیاتی، سرمایه­‌ای و مالی بودجه عمومی دولت و فروض برآورد منابع و مصارف بودجه در مجلس بررسی می شود و در صورت تصویب، جلسات کمیسیون تلفیق برای رسیدگی به جزییات تشکیل می شود.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی