امروز ۱۴ مهر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ورود رئیس جمهور تاتارستان به اصفهان

ورود رئیس جمهور تاتارستان به اصفهان

به گزارش پایگاه خبری پایروس؛روابط عمومی استانداری اصفهان در این باره به نقل سیدرضا مرتضوی استاندار اعلام کرد: وزاری دولت تاتارستان برنامه‌های خوبی را در اصفهان داشتند و اینگونه تعاملات و ارتباطات برای ما باعث خوشحالی است.

وی اضافه کرد: پیش از این دیدار گزارشی از حضور وزاری تاتارستان ارائه شد که بسیار مسرت بخش و گویای تعاملات بیشتر و عمیق تر است.

استاندار ادامه داد: امیدوارم در روز آینده نیز با جلسات و بازدیدهایی که برگزار می‌شود زمینه گسترش روابط میان اصفهان و تاتارستان بیش از پیش فراهم شود.

«رستم مینیخانوف» رییس جمهور تاتارستان روسیه نیز گفت: اصفهان زیباترین شهر دنیا است و دکتر رییسی رییس جمهور ایران نیز از این استان بسیار تعریف و تمجید کردند.

وی ادامه داد: پیش از این با رئیس جمهور ایران و سایر مقامات عالی دولت نیز نشست خوبی داشتیم و امیدواریم این سفر زمینه همکاری‌های بیشتر را فراهم کند.

رییس جمهور تاتارستان و هیات همراه فردا پنجشنبه در همایش تجاری فرصت‌ها و چالش‌های تعاملات اصفهان و تاتارستان شرکت و پس از آن طی دیداری رسمی در خصوص گسترش روابط میان اصفهان و تاتارستان، با استاندار اصفهان دیدار و گفت‌ وگو خواهند کرد.

بازدید از برخی صنایع بزرگ و شهرک‌های صنعتی اصفهان نیز در برنامه‌های رییس جمهور تاتارستان روسیه در اصفهان است.

او امروز در تهران، با رییس جمهور کشورمان نیز دیدار داشت و ضمن ارائه گزارش مفصلی از برنامه‌های سفر خود به تهران، برگزاری نمایشگاهی از محصولات ایرانی در تاتارستان و دیگر جمهوری‌های روسیه را خواستار شد.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی