امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ضرب ۴ میلیارد تتر توسط ناشر این استیبل کوین

تتر

به گزارش پایروس به نقل از تجارت‌نیوز، تتر، شرکتی ناشر استقبال کوین USDT، در طی چهار هفته‌ گذشته، چهار میلیارد استقبال کوین USDT جدید مینت (ضرب) کرده است. این میزان، تقریباً معادل یک پنجم کل تتر‌های تولید شده در سال ۲۰۲۳ میلادی است. این شرکت اغلب تترهای جدید را با استفاده از بلاکچین ترون که نوعی فناوری دفتر کل دیجیتال است، مینت کرده است.

جزئیات مینت جدید شرکت تتر

شرکت تتر در تاریخ ۱۰ نوامبر سال جاری، یک میلیارد تتر را بر روی بلاکچین ترون و کمی پیش از آن، یک میلیارد USDT دیگر را بر روی بلاکچین اتریوم مینت کرده است. تتر در سال جاری، تمرکز زیادی روی بلاکچین ترون داشته و بیش از نیمی از تتر‌های خود را بر روی این شبکه مینت کرده است.

پائولو آردوینو، مدیر فناوری اطلاعات و مدیرعامل تتر، اعلام کرده است که اخیراً یک میلیارد تتر جدید به منظور داشتن ذخایر کافی برای نیازهای آتی توسط این شرکت مینت شده است. وی می‌گوید این میزان مینت شده آماده شده، اماتاکنون عرضه نشده است.شرکت در سال جاری در زمینه مینت بسیار فعال بوده و  رکورد‌ مینت ۹ میلیارد USDT در ماه مارس و در طول تابستان را شکسته است.

پیامد‌های مینت توسط تتر

فعالان ‌‌و ناظران که بازار رمزارزها را زیر نظر دارند، اعتقاد دارند که وقتی که شرکت تتر، مقدار بالایی از USDT را مینت ‌کند، می‌تواند بازار را بسیار تحت تأثیر قرار دهد.

پس از آنکه بانکی مانند سیگنیچر با مشکل مواجه شد، برخی اعتقاد داشتند که تتر نیز نقشی در این ماجرا داشته ‌است، اما تتر اعلام کرد که این ادعا صحت ندارد و این شرکت هیچگونه ارتباط تجاری با این بانک‌ ورشکسته نداشته است.

مدیرعامل تتر اعلام کرد که این شرکت در حال کار روی پنج پروژه بزرگ جدید برای سال ۲۰۲۴ میلادی است. وی اشاره کرده که این پروژه‌ها ممکن است، تغییرات بزرگی را در برخی خدمات آنلاین فعلی ایجاد کنند.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی