امروز ۱ آبان ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سوارز و مسی دوباره در آمریکا همبازی می‌شوند

سوارز و مسی دوباره در آمریکا همبازی می‌شوند

به گزارش پایروس به نقل از ایرنا، باشگاه اینترمیامی پس از جذب لیونل مسی، جوردی آلبا و سرجیو بوسکتس در فصل گذشته، برای فصل جدید MLS هم به دنبال جذب ستاره‌های سابق آبی‌واناری‌ها است تا جمع بارسایی‌ها در تیم دیوید بکهام جمع شود.

در حالی از چند ماه پیش لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای و سابق بارسا به عنوان یکی از گزینه‌های اینترمیامی برای فصل جدید نام برده می‌شد که به نظر می‌رسد قرارداد این بازیکن با اینترمیامی در حالی نهایی شدن است تا شماره ۹ سابق بارسا دوباره بازی در کنار مسی را تجربه کند.

سوارز و مسی دوباره به هم رسیدند/ توافق شفاهی اینتر میامی با ستاره اروگوئه‌ای + عکس

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی از توافق شفاهی اینترمیامی و سوارز خبر داده است. رومانو در پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) نوشت: «لوئیس سوارز به اینتر میامی، همه چیز باید مهر و موم شده اعلام شود. ما به اینجا می رویم! قرارداد پس از توافق شفاهی یک ماه پیش آماده شد؛ قرارداد یک ساله برای سوارز.این قرارداد همچنین یک بند برای تمدید برای یک فصل دیگر هم دارد. مسی و سوارز دوباره با هم.»

سوارز و مسی دوباره به هم رسیدند/ توافق شفاهی اینتر میامی با ستاره اروگوئه‌ای + عکس

قرارداد سوارز با اینترمیامی در روزهای آینده امضا خواهد شد. این مهاجم اروگوئه‌ای هنوز با اینتر میامی قرارداد نبسته است. بازی‌های لیگ برزیل هنوز به پایان نرسیده و گرمیو که سوارز را در اختیار دارد، این هفته با فلومیننزه بازی دارد.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی