امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تقویت عملیات استخراج بیت کوین توسط شرکت چینی BTC Digital

به گزارش پایروس به نقل از تجارت‌نیوز، خرید جدید شرکت BTC Digital، تعداد کل دستگاه‌های ماینینگ شرکت را به ۲,۱۷۴ دستگاه رسانده و قدرت پردازش کلی آن‌ها را به بیش از ۲۳۰ پتاهش بر ثانیه (PH/s) رسانده است.

این دستگاه‌ها که قرار است تا پایان نوامبر ۲۰۲۳ مستقر و فعال شوند، بخشی از پرداخت آن‌ها از طریق انتشار ۲۷۶,۵۷۲ سهم عادی شرکت به ارزش تقریبی ۹۶۸,۸۰۰ دلار تأمین شده است.

این اقدام بخشی از استراتژی گسترده‌تر BTC Digital برای تثبیت حضور خود در کسب‌ و کارهای مرتبط با بلاکچین در آمریکای شمالی است که شامل استخراج رمز ارز، ساخت مزرعه استخراج و مدیریت مرکز داده می‌شود.

رونق کسب و کار استخراج بیت کوین

آلن پنگ، مدیرعامل  BTC Digital، از پیشرفت‌های حاصل شده و پتانسیل رشد کسب‌وکار رمزارزی شرکت در درازمدت ابراز خوش‌بینی کرده و برنامه‌هایی برای توسعه بیشتر و تعهد به بهبود شرایط مالی و افزایش ارزش برای سهامداران را مطرح کرده است.

جالب اینکه، تحول BTC Digital از گروه Meten EdtechX  در چین به فعالیت در زمینه استخراج بیت کوین در آمریکا، تغییری قابل توجه در استراتژی تجاری شرکت را نشان می‌دهد و بازتاب تغییر پویایی‌های صنایع جهانی و جذابیت فزاینده بخش صنعت‌های فعال در بلاکچین است.

همزمان شدن این موضوع با رشد بازار ارز دیجیتال، معامله‌ گران و سرمایه‌گذاران را امیدوار کرده است. به‌ طوری که بسیاری از تحلیلگران اهداف ۴۰ هزار دلاری را برای بیت کوین تا انتهای ماه فعلی پیش بینی می‌کنند.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی