امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ترس آمریکا و انگلیس برای عبور از دریای سرخ

شرکت کشتی‌رانی مائرسک امروز جمعه اعلام کرد انتقال محموله‌های کانتینری از طریق دریای سرخ را تا اطلاع ثانوی معلق کرده است.

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: یمن توانست که قواعد درگیری جدیدید در دریای سرخ ایجاد کند که ثابت و دایمی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری پایروس؛ محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن به المیادین گفت: یمن توانست که قواعد درگیری جدیدی در دریای سرخ ایجاد کند که ثابت و دائمی خواهد بود و احدی نمی‌تواند آن‌را تغییر دهد.

وی افزود: آمریکا و انگلیس به طور مستقیم وارد جنگ شده‌اند و این لحظه‌ای است که ما انتظارش را می‌کشیدیم.

البخیتی بیان کرد: عملیات‌های ما در عمق رژیم صهیونیستی و دریای سرخ، خسارت‌های زیادی را به آمریکاییها و اسرائیلی‌ها وارد کرده است.

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن بیان کرد: باید که در قبال اقدامات آمریکا و انگلیس به پا خیزیم. پیش از این ما فقط کشتی‌ها مرتبط با رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دادیم و امروز کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی جرأت عبور از دریای سرخ را ندارند.

وی افزود: ما بانک اهدافی مرتبط با مواضع کشورها و تشدید تنش از سوی آمریکا در اختیار داریم و واکنش‌های دردناکی در کار خواهد بود. خطاب به آمریکا و انگلیس می‌گوئیم که در محاسبات خود تجدید نظر کنید و از تجارب گذشته استفاده کنید. نبرد ما با مردم آمریکا و انگلیس نیست بلکه با دار و دسته صهیونیستی حاکم بر واشنگتن و لندن است.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی