امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازار ارزهای مجازی مثبت شد

مجازی

به گزارش پایروس و به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌ کوین حدود یک درصد نسبت به دیروز بالا رفت و به ۲۶ هزار و ۲۶۸ دلار رسید.

این قیمت البته نسبت به ۷ روز گذشته هنوز ۳.۶ درصد پایین‌تر است. با این حساب ارزش کل بازار این ارز مجازی به ۵۱۲ میلیارد دلار رسیده و در ۲۴ ساعت گذشته هم ۳۸۸ هزار بیت کوین به ارزش ۱۰ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است. تعداد کل بیت کوین های جهان نیز امروز از ۱۹ میلیون و ۴۹۶ هزار واحد عبور کرد.

قیمت اتریوم هم امروز ۱.۵۶ درصد مثبت شد و ۱۵۹۱ دلار در هر واحد خرید و فروش شده است. ریپل ۱.۳ درصد بالا رفت و ۵۰ سنت در هر واحد به فروش رسید. کاردانو ۱.۱ درصد رشد قیمت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ثبت رساند و ۲۴ سنت در هر واحد داد و ستد شد. قیمت دوج کوین نیز ۰.۴ درصد رشد کرد و ۰.۰۶۰ دلار در بازار دست به دست می‌شود.

سولانا اما تنها ارز مطرح بازار بود که در معاملات امروز کاهش قیمت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه کرد و با ۰.۷ درصد افت، ۱۹.۳۷ دلار خرید و فروش می‌شود.

به‌طور کلی در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی ارزش کل بازار جهانی ۰.۷۱ درصد بالا رفت و به ۱۰۵۰ میلیارد دلار رسید. در این بازار همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ میلیارد دلار پول جابجا شد که نسبت به دیروز ۴ درصد کمتر است.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی