امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

امروز آخرین مهلت شرکت در مزایده خودرویی اموال تملیکی

مزایده خودرویی اموال تملیکی

به گزارش پایروس به نقل از ایرنا، سعید غلامی باغی اظهار داشت: در مجموع یک هزار و ٣٨ خودرو در ۲ مزایده این سازمان عرضه شد که ۵۸۰ دستگاه خودروی سواری و ۴۵۸ دستگاه خودروی سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی است.

وی افزود: امروز ۲۹ مهرماه آخرین مهلت زمان بازدید و ارائه پیشنهاد قیمت است و این مدت زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: خریداران برای شرکت در این مزایده به سامانه مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms مراجعه و اقدام به دریافت توکن امضای الکترونیکی کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت شرکت در مزایده فوق العاده انواع وسایل نقلیه در کلیه استان ها است گفت: امروز شرکت کنندگان می توانند پیشنهادات خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند.

غلامی باغی عنوان کرد: این پیشنهادات سوم آبان ماه رمزگشایی و برندگان مزایده اعلام می‌شود همچنین اعلام نتایج مزایده فوق العاده کلیه کالاها و خودروها در استان هرمزگان فردا به برندگان اعلام می شود.

وی بیان داشت: امکان تهاتر دین و طلب با صاحبان کالای متروکه وجود نداشته و کلیه برندگان مزایده ها (اعم از صاحبان کالا و سایر) مکلف به پرداخت کل مبلغ پیشنهادی و سایر وجوه قانونی مربوط هستند.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی