امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ادعای عجیب روزنامه آمریکایی در مورد آموزش ۵۰۰ نیروی حماس در ایران!

به گزارش پایروس به نقل از عرشه آنلاین، وال استریت ژورنال نوشت  حدود ۵۰۰ جنگجوی حماس هفته‌ها قبل از حمله ۷ اکتبر (که منجر به هلاکت فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل شد) و با حضور اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در ایران آموزش‌های تخصصی نظامی دیده بودند.

در همین حال ادعایی دیگر نیز طرح شده است مبنی بر اینک گروه‌های مقاومت منطقه درحال آماده‌باش و منتظر صدور دستور حمله از تهران! هستند

نیویورک تایمز در خبری اعلام کرد: حوثی‌های یمن, حزب الله لبنان، کتائب عراق، حشدالشعبی عراق، حماس، لشگر فاطمیون افغانستان و زینبیون در پاکستان منتظر حمله زمینی اسرائیل به غزه هستند و در حالت آماده باش هستند؛ آنها منتظرند تا دستور مستقیما از تهران صادر شود.

همچنین وال استریت ژورنال نوشت: اسرائیل موافقت کرد تهاجم به غزه را به تعویق بیاندازد تا آمریکا بتواند سامانه دفاع موشکی را به منطقه منتقل کند. گفته شده در پی نگرانی از حملات گسترده ایران، حزب الله، یمنی‌ها و سایر گروهای حامی ایران در عراق و منطقه، آمریکا میخواهد سامانه دفاع موشکی را به کشورهای منطقه ببرد و بعد مجوز حمله زمینی به غزه را صادر کند.

وال استریت ژورنال اضافه کرده که آمریکا به اسرائیل و نتانیاهو تاکید کرده در صورت اصرار به حمله زمینی مسئولیت عواقب آن را نتانیاهو شخصا به عهده بگیرید.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی