امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آمریکا دو شرکت را به بهانه ارتباط با انصارالله تحریم کرد

آمریکا دو شرکت را به بهانه ارتباط با انصارالله تحریم کرد

به گزارش پایگاه خبری پایروس؛وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه به وقت محلی در بیانیه ای ادعا کرد: امروز، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری، دو شرکت در هنگ کنگ و امارات را به دلیل حمل و نقل کالاهای ایرانی به نمایندگی از سعید الجمال کستقر در ایران که شبکه تسهیل کننده مالی حوثی ها را تحت حمایت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اداره می کند تحریم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا ادامه داد: دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (اوفک) همچنین چهار کشتی این شرکت ها را به عنوان اموال مسدود شده تعیین می کند.  درآمد حاصل از فروش کالا از حوثی ها و حملات مداوم آنها علیه کشتیرانی بین المللی در دریای سرخ و خلیج عدن حمایت می کند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی مدعی شد: « آمریکا به اقدامات خود علیه شبکه های مالی غیرقانونی ایران که به تامین مالی حوثی ها کمک می کند و حملات آنها را تسهیل می کنند، ادامه می دهد. ما به همراه متحدان و شرکای خود، تمام اقدامات موجود را برای توقف فعالیت های بی ثبات کننده حوثی ها و تهدیدات آنها برای تجارت جهانی انجام خواهیم داد.»

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی