به گزارش پایگاه خبری پایروس؛بزرگترین شرکت شبکه اجتماعی جهان، جدیدترین شرکتی است که پس از تلاش‌های گوگل برای رعایت قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا، تغییراتی را برای رعایت این قانون می‌دهد.

ظرف مدت چند هفته آینده، کاربران پلتفرم‌های شبکه اجتماعی متا، اعلان‌هایی را دریافت می‌کنند که به آنها اطلاع می‌دهند که می‌توانند انتخاب کنند که آیا دوست دارند اطلاعات خود را با سرویس‌های این شرکت به اشتراک بگذارند یا خیر.

شرکت متا پیش از این، دسترسی به اشتراک پولی بدون تبلیغات فیس‌بوک و اینستاگرام را به کاربران در اروپا عرضه کرده بود. این اشتراک در واکنش به مقررات سخت‌گیرانه اتحادیه اروپا پیرامون نحوه جمع آوری داده‌های کاربران و استفاده از آنها در اروپا، عرضه شد. شرکت متا امیدوار است با عرضه طرح اشتراک بدون تبلیغات، به کاربران حق انتخاب دهد تا بین دسترسی به اینستاگرام و فیس‌بوک رایگان به همراه تبلیغات شخصی سازی شده و نسخه‌های بدون تبلیغات و پولی این دو پلتفرم، انتخاب کنند.

بر اساس گزارش رویترز، تحت قانون بازارهای دیجیتال که متا باید تا هفتم مارس به آن عمل کند، شرکت‌ها موظفند با خدمات و محصولات خود با روشی که با سرویس‌های رقبای خود رفتار می‌کنند، رفتار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *