امروز ۳ دی ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رونمایی از پروژه عزم ملی جنوب تهران ۷۵۰

به گزارش پایروس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مقدم بیرانوند در این جلسه با اشاره به نقش و اهمیت بازاریابی گفت: در حال حاضر موضوعی مهمتر از بازاریابی و جذب منابع در بانک وجود ندارد و همه بخش‌ها باید در بخش بازاریابی فعال شوند و فرهنگ بازاریابی در کل ادارات امور و شعب نهادینه شود.

عضو هیات عامل بانک ملی ایران از تلاش‌های کارکنان جنوب تهران و کسب رتبه ششم کشور و برتر تهران قدردانی کرد و اظهار داشت: اداره امور شعب جنوب تهران با جذب ۱۲.۵ همت منابع در سال گذشته نقش موثری در بهبود نقدینگی بانک داشته است که این امر نشان دهنده برنامه ریزی هوشمندانه و تلاش سازنده همه کارکنان در سطح این اداره امور شعب است.

معاون امور شعب و بازاریابی تهران، کم بودن میزان ‏NPL اداره امور شعب جنوب تهران را نشان از تعهد، امانتداری و صادقانه کار کردن کارکنان این اداره امورشعب دانست و گفت: پست و مقام در اختیار افراد، امانتی از سوی خدا جهت انجام ماموریت و رسالت تعیین شده است و هر کسی در هر جایگاهی که باشد باید به تمامی وظایفی که بر عهده اش گذاشته شده است به درستی عمل کند تا نتایج مطلوب عاید جمع شود.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی