به گزارش پایروس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مقدم بیرانوند در این جلسه با اشاره به نقش و اهمیت بازاریابی گفت: در حال حاضر موضوعی مهمتر از بازاریابی و جذب منابع در بانک وجود ندارد و همه بخشها باید در بخش بازاریابی فعال شوند و فرهنگ بازاریابی در کل ادارات امور و شعب نهادینه شود.
عضو هیات عامل بانک ملی ایران از تلاشهای کارکنان جنوب تهران و کسب رتبه ششم کشور و برتر تهران قدردانی کرد و اظهار داشت: اداره امور شعب جنوب تهران با جذب ۱۲.۵ همت منابع در سال گذشته نقش موثری در بهبود نقدینگی بانک داشته است که این امر نشان دهنده برنامه ریزی هوشمندانه و تلاش سازنده همه کارکنان در سطح این اداره امور شعب است.
معاون امور شعب و بازاریابی تهران، کم بودن میزان NPL اداره امور شعب جنوب تهران را نشان از تعهد، امانتداری و صادقانه کار کردن کارکنان این اداره امورشعب دانست و گفت: پست و مقام در اختیار افراد، امانتی از سوی خدا جهت انجام ماموریت و رسالت تعیین شده است و هر کسی در هر جایگاهی که باشد باید به تمامی وظایفی که بر عهده اش گذاشته شده است به درستی عمل کند تا نتایج مطلوب عاید جمع شود.