خرید این رمز ارز جای دلار را گرفت!

خرید-این-رمز-ارز-جای-دلار-را-گرفت

 

تتر راهکاری برای فرار از ضرر و زیان در بازار رمزارزهاست  اما احتمالا خالق این استیبل‌کوین هم تصور نمی‌کرد یک روزی در یک نقطه‌ای از دنیا، از تتر برای کسب سود و درآمد استفاده شود.

به گزارش پایروس به نقل از خبرآنلاین، خرید تتر برای بخشی از سرمایه‌گذاران ایرانی رسما جای دلار و اسکناس آمریکایی را گرفته است.

مشکلات خرید و فروش دلار و سروکله زدن با فروشنده‌ها و صراف‌ها و همچنین جذابیت‌های مربوط به افت و خیز تتر، باعث شده تا این رمزارز به یکی از ترندهای این روزهای گوگل تبدیل شود.

بخشی از سرمایه‌گذاران ایرانی که از ۱۰ سال قبل سراغ خرید تتر رفتند، الان به سود هزار و ۸۰۰ درصدی رسیدند و میزان سود تریدرهایی که از پارسال به فکر خرید تتر افتادند، حول‌وحوش ۲۰ درصد محاسبه می‌شود.

این روزها خرید تتر گزینه جدیدی برای سرمایه‌گذاران ایرانی است که در حال حاضر به تنهایی  گفتیم صاحب پنج درصد از کل سرمایه موجود در این بازار است.

 

خرید تتر از دید بخشی از سرمایه‌گذاران ایرانی، دردسرهای خریدوفروش دلار و از طرفی دیگر تشخیص دلار تقلبی و غیرتقلبی راندارد. تتر مهمترین استیبل کوین موجود در بازار کرپتو به‌حساب می‌آید، که نرخ یک دلاری آن می‌تواند همان رمز و راز علاقه ایرانی‌ها باشد که در سال‌های اخیر جست‌وجوهای اینترنتی درباره تتر به شکل معناداری افزایش پیدا کرده است.

 

قیمت تتر حدود یک دلار است که از سال ۹۴ تا به حال یعنی در یک دهه ۱۸ برابر رشد داشته است.

پنج سال قبل در چنین روزهایی تتر حول‌وحوش ۱۴ هزار تومان ارزش داشت. نسبت به آن زمان قیمت تتر نزدیک ۴۷ هزار تومان ارتقا پیدا کرده و چیزی نزدیک ۳۳۰ درصد سود نصیب سرمایه‌گذاران ایرانی شده است.

قیمت تتر درمقایسه با یک سال قبل یعنی اردیبهشت پارسال حدود ۱۰ هزار تومان بالا آمده و آن‌هایی که از آن زمان سراغ خرید تتر رفتند، حدود ۲۰ درصد سود کردند.

 

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی