امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بردی شیرین برای تیم صنعت نفت آبادان

بردی شیرین برای تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش پایروس، دو تیم با شرایط متفاوتی به این مسابقه قدم گذاشته بودند. مس رفسنجان پس از شروع نه چندان خوب در هفته‌های ابتدایی فصل حالا با ساکت الهامی توانسته به ثبات برسد. آنها از ۴ هفته گذشته به ۳ پیروزی پیاپی دست یافته بودند و در این مسابقه به دنبال بازگشت به روند پیروزی بودند که یک تیم سختکوش برای رقم زدن دومین پیروزی فصل برابر آنها صف آرایی کرده بود. در نیمه اول مسابقه اگرچه برتری با مس رفسنجان بود، اما مهم‌ترین موقعیت بازی را تیم صنعت نفت روی پرتاب اوت ایجاد کرد و اتفاق مهم دیگر خروج مجید نصیری از زمین مسابقه بود که شاید همین موضوع پاشنه آشیل تیم ساکت الهامی شد و برنامه‌های تاکتیکی این مربی را به هم ریخت.

صنعت نفتن یمه دوم را با گلزنی در دقیقه ۵۲ آغاز کرد. آنها روی یک پاس رو به عقب موفق شدند با شوت مهارنشدنی آل‌بو‌غبیش از پشت محوطه جریمه به گل اول مسابقه دست پیدا کنند و هنوز مس رفسنجان به خودش نیامده بود که اینبار یک ضربه پنالتی بابی احتیاطی عیلی عدنان نصیب تیم میهمان شد و یوسف علی در دقیقه ۶۰ آنرا برخلاف جهت حرکت حامد لک وارد دروازه کرد.

در ادامه بازی احساسی شد. تیم مس برای جبران گل خورده مقابل هواداران خودی حملات زیادی را ترتیب داد، اما انگار روز روز آنها نبود و وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد با اینکه شاگردان الهامی چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرده بودند، اما نتیجه همان ۲ بر صفر مانده بود.

 

 

 

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی