تهران در نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۳ میزبان تجار خارجی می شود!

نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ به عنوان مهم‌ترین رویداد تجاری جهت ارائه و معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران در بازارهای بین‌المللی آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه میزبان تجار و بازرگانان خارجی از کشورهای مختلف از جمله کشورهای آفریقایی می باشد.

از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با سخنرانی رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه، آغاز به کار کرد.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایروس، سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران برگزارکننده ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران می باشد. در این نمایشگاه شرکت های مختلف تحاری و صنعتی از کشورهای مختلف حضور دارند که فرصتی مناسب برای تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف است.

افتتاحیه این نمایشگاه با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، و سایر مسوولان و نماینده کشورهای مهمان برگزار شد.

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی از جمله صنایع غذایی، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، کشاورزی و شیلات، صنعت، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی ارائه می‌شود.

نمایشگاه اکسپو تهران ۱۴۰۳ میزبان بیش از دو هزار بازرگان و سرمایه‌گذار خارجی از ۱۲۰ کشور جهان است.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی