امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیشرفت ۴۳ درصدی جایگاه گاز CNG در چابهار

پیشرفت ۴۳ درصدی جایگاه گاز CNG در چابهار

به گزارش پایروس، محتاج رئیسی  اظهار کرد: هر کدام از این خودروهای”ون وانا” به قیمت ۱۵ میلیارد ریال خریداری شده و به ظرفیت جابجایی ۶۰ نفر در هر سرویس و در کنار ۱۸۰ دستگاه خودوری سواری زرد به فعالیت حمل و نقل درون شهری ادامه می‌دهند. برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا حمل و نقل شهر چابهار را بهتر کنیم و در این باره علاوه بر ناوگان یاد شده چهار دستگاه اتوبوس شهری هم فعال هستند و سه دستگاه اتوبوس دیگر که خریداری شده ولی تاکنون وارد ناوگان خدمت به مردم نشده اند

وی ادامه داد: جایگاه سی ان جی گاز با چهار نازل برداشت گاز به خودروها و اعتبار هفت میلیارد تومان و پیشرفت ۴۳ درصد در حال کار است و تا دهه فجر تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: چابهار شهر توریستی، اقتصادی و تجاری، تفریحی و گردشگری است بطوریکه سالانه حدود یک میلیون نفر مسافر و سرمایه‌گذار در آن تردد می‌کنند و این حجم مسافر نیاز به جابجایی دارند.

رئیسی تصریح کرد: تاکسی‌های شهری علاوه‌بر دریافت سوخت ۴۰۰ لیتر با قیمت یک‌هزار و ۵۰۰ تومان و ۵۰۰ لیتر به قیمت سه هزار تومان، همچنین لاستیک، روغن و پرداخت مابه تفاوت قیمت سوخت نیز به آنان تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پس از ۲۰ سال با همکاری شهرداری و سازمان منطقه آزاد حوزه حمل و نقل عمومی شهر چابهار در دی ماه سال گذشته (۱۴۰۱) مجددا با دو دستگاه اتوبوس آغاز بکار کرد، افزود: خیلی خوشحالیم که پس از گذشت دو دهه ظرفیت سیستم حمل و نقل عمومی چابهار راه‌اندازی شده و در هر چند وقت رونق بیشتری را شاهد هستیم.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی