به گزارش پایگاه خبری پایروس؛ هیأت رقابت ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد نتیجه گیری درباره یک تحقیق بازار تبلیغاتی ویدئویی آنلاین نیازمند آن بود که متا اسناد و جزئیات اقدامات پیروی از قانون و عدم نقض آن و همچنین ایجاد دوباره رقابت در بازار را فراهم کند.

رگولاتور مذکور اعلام کرد توضیحات در اسناد مربوط به اقدامات متا کافی نبوده و تصمیم گرفته تا جریمه ای روزانه برای این شرکت وضع کند که از ۱۲ دسامبر ۲۰۲۳ میلادی اجرایی شده و تا ارائه راه حلی جامع از سوی شرکت ادامه می‌یابد.

سخنگوی متا در این باره اعلام کرد: ما با یافته‌های رگولاتور رقابت ترکیه مخالفیم اما همچنان به همکاری سازنده با مقامات ادامه می‌دهیم تا این مشکل بدون تأخیر حل شود.

رگولاتور رقابت ترکیه در ۲۰۲۲ میلادی به دلیل نقض قوانین جریمه ای معادل ۳۴۶.۷۲ میلیون لیره (۱۱.۶ میلیون دلار) برای متا وضع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *