امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وزارت ورزش و گذر از ۱۰۰ روز، بی تغییر!

وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی و با گذر از عدد ۱۰۰ روزه وزارت او، تا به امروز به گفته دوست و دشمن در مقام جابجایی، عملکرد قابل دفاعی را از خود به نمایش نگذاشته است.

پایگاه خبری پایروس ، هر چند که شاید خیلی ها در پاسخ این ادعا حضور شروین اسبقییان را نافی این ادعا بدانند، اما آنهایی که اخبار وزارت ورزش و جوانان را با وسواس و دقت دنبال می کنند خوب می دانند که با پایان مدت زمان ماموریت کاوه احمدی باید این کار انجام می گرفت و نامش را هم نمی توان تغییر گذاشت! اگر از حضور بانوان فوتبالی که این روزها در وزارت ورزش و در محدوده معاونت بانوان دیده می شوند بگذریم، به این نتیجه خواهیم رسید که وزیر ورزش و جوانان هنوز توان مدیریتی خود را در تغییر برخی از چهره های با پشتوانه نشان نداده است، کاری که با گذشت هر روز برای او سخت و سخت تر خواهد شد! آنچه باعث تعجب بسیاری از اهالی ورزش شده است، اینکه هاشمی تا به امروز حتی برای نزدیکان به خود هم جایگاهی را تعریف نکرده است! کاری که چرایی آن را بدون شک خود کیومرث هاشمی باید پاسخ بدهد!
باور کنید از بس که رسانه ها در این مدت از واژه تغییر گفتند و نوشتند و هیچ اتفاقی هم در عمل نیافتاد ما می گذریم و خوب می دانیم که کیومرث هاشمی صلاح وزارت خودش را بهتر از هر کس دیگری می داند و این را هم ما به آن اضافه می کنیم، که دیگر زمان استفاده از نیروهای هم فکر در بدنه وزارت ورزش فرارسیده و باید در این امر با منطق و با سرعت وارد کارزار شد!

✍محمد رضا نصرالله زاده

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی