پایان کری‌خوانی اراذل و اوباش

به گزارش پایگاه خبری ایران و روسیه به نقل از فارس، رئیس عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از بازسازی صحنه سرقت و تخریب عمدی توسط ۴ شرور خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۳ تن از متهمان دستگیر شد و دستگیری متهم چهارم پرونده در دستور کار قرار دارد.

 سرهنگ سعید راستی در حاشیه بازسازی صحنه جرم در تشریح جزئیات این پرونده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز با دستور قضائی مبنی بر بازسازی صحنه تخریب و سرقت اموال یک واحد صنفی، سه نفر از افراد شرور به محل تخریب و سرقت بازگردانده شده و بازسازی صحنه جرم انجام شد.

وی گفت: اواخر سال گذشته، ساعت ۶:۳۰ صبح، ۴ شرور با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری به یک واحد صنفی در محدوده خیابان خوش حمله ور شده و با تخریب درب ورودی وارد واحد صنفی شده و اموال داخل مغازه را در حالی که ۲ کارگر در حال استراحت بودند، به سرقت می برند.

این مقام انتظامی به تهدید کارگران توسط این افراد شرور اشاره کرد و گفت: متهمان پس از سرقت اموال واحد صنفی، با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ که به واحد صنفی مراجعه کرده بودند متواری می شوند.

سرهنگ راستی تصریح کرد: هویت و مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که متهمان سابقه دار بوده و سابقه زندان به واسطه شرارات و کلاهبرداری داشته اند.

رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه تاکنون سه نفر از متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شده و دستگیری متهم چهارم پرونده که راننده خودروی سواری است در دستور کار قرار دارد ادامه داد: در بررسی بیشتر از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح گرم کشف شد و متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و علت تخریب و سرقت اموال مغازه را کری خوانی با سایر افراد شرور منطقه اعلام کردند.

این مقام پلیسی بیان داشت: بررسی های اولیه پلیسی نشان از این داشت متهمان پس از کری خوانی با یکی از اراذل منطقه ، به این واحد صنفی که پاتوق این فرد بود حمله ور و مرتکب سرقت و تخریب شده اند.

سرهنگ راستی با بیان اینکه مالک و کارگران واحدصنفی اطلاعی از کری خوانی این افراد شرور با یکدیگر نداشتند اعلام کرد: با رصدهای اطلاعاتی، هویت متهمان مشخص شد و بدین ترتیب مالک واحد صنفی موفق به طرح شکایت علیه متهمان شد.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی