نخستین گام فولاد شادگان در مسیر صادرات آهن اسفنجی

به گزارش پایروس به نقل از صدا و‌ سیما؛ آقای محمدکاظم هوشمند از فروش محصول آهن اسفنجی شرکت صنعت فولاد شادگان به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان که بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد کشور است، خبر داد و گفت: تلاش کرده‌ایم تا رضایت مشتری را با تعهد به کیفیت محصول تحویلی جلب کنیم.

وی افزود: همین امر موجب شده است تا فولاد مبارکه پس از تأیید کیفیت نخستین خرید خود از فولاد شادگان، دوباره سفارش خود را تکرار کند.

هوشمند با بیان اینکه این شرکت نخستین گام خود را در مسیر صادرات آهن اسفنجی برداشته است، گفت: به همین منظور برای صادرات ۳۰ هزار تن آهن اسفنجی مزایده برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین مزایده خارجی شرکت صنعت فولاد شادگان، افزود: برنده این مزایده در هفته آینده مشخص خواهد شد و پس از آن نخستین محموله‌های صادراتی را ارسال خواهیم کرد.

مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان ادامه داد: با توجه به اعمال محدودیت‌های برق در نظر گرفته شده برای شرکت‌های فولادی، این تهدید که ممکن است فولادساز‌های داخلی به دلیل عدم تولید خرید آهن اسفنجی نداشته باشند را به یک فرصت تبدیل کرده و مشتریان خود را در بازار‌های خارجی پیدا کرده‌ایم تا بتوانیم صادرات داشته باشیم.

هوشمند افزود: ما با تمرکز بر کیفیت محصول خود قصد داریم در بازار داخل و خارج حضور پر رنگی داشته باشیم.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی