زلنسکی از توقف طولانی غرب در اعمال تحریم علیه روسیه شکایت کرد

به گزارش پایروس به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر زلنسکی با ابراز نارضایتی از اینکه شرکای بین‌المللی توقف تحریم‌های “بیش از حد طولانی” علیه فدراسیون روسیه را حفظ می‌کنند، خاطرنشان کرد که اولویت‌ها در سیاست تحریم‌های غرب باید بخش انرژی، میکروالکترونیک و بخش مالی روسیه باشد.
غرب فشار تحریم ها بر روسیه را به خاطر اوکراین افزایش داده است که به افزایش قیمت برق، سوخت و مواد غذایی در اروپا و ایالات متحده منجر شده است
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشتر اعلام کرده بود که سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است.به گفته پوتین ، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است.
در دیدار با اعضای گروه تحریم ما، که تحت رهبری آندری ارماک و مایکل مک‌فول کار می‌کردند، گزارشی در مورد آنچه که قبلاً در همکاری با شرکای ما به خاطر تحریم‌ها علیه روسیه به دست آمده است ارائه شد.
زلنسکی در ویدئویی که در کانال تلگرام خود منتشر کرد، گفت: اکنون شاهد توقف طولانی تحریم‌ها از سوی شرکا هستیم. وی خاطرنشان کرد که اولویت‌ها در “حمله بازپروری جهان” باید سه اولویت داشته باشد. اول از همه ما در مورد تقویت تحریم ها علیه بخش انرژی روسیه و بعد محدودیت های واقعی در عرضه تراشه ها و در صنایع میکروالکترونیک و در آخر مسدود کردن بیشتر بخش مالی روسیه صحبت کنیم.

جدیدترین اخبار

دانش و پژوهش

اخبار اقتصادی